Panggilan Penyertaan Anugerah Stevie® Asia Pasifik Tahunan Ke-10

Posted by Clara Im on Mon, Oct 24, 2022 @ 05:30 AM

Panggilan Penyertaan Anugerah Stevie® Asia Pasifik Tahunan Kali Kesembilan

47991109677_5df20702fa_c-1

Anugerah Stevie® telah menerbitkan panggilan untuk penyertaan bagi Anugerah Stevie Asia Pasifik 2023 (tahunan ke-10), satu-satunya program anugerah perniagaan untuk mengiktiraf inovasi dalam perniagaan di seluruh rantau Asia Pasifik.

Tarikh akhir bagi penyertaan awal ialah pada 22hb November 2022. Tarikh akhir bagi penyertaan akhir ialah 17hb Januari, 2023. Walau bagaimanapun, penyertaan lewat akan diterima sehingga 15hb Februari dengan bayaran yuran kelewatan. Butiran lengkap mengenai penyertaan boleh didapati di http://Asia.StevieAwards.com.

Anugerah Stevie Asia Pasifik adalah terbuka untuk semua organisasi di 29 buah negara di rantau Asia Pasifik: Besar dan kecil, untuk keuntungan atau bukan untuk keuntungan, awam dan swasta.

Anugerah ini menumpukan usaha untuk mengiktiraf inovasi dalam semua bentuk, walau di mana jua ia dicapai di tempat kerja. Permohonan boleh dihantar dalam bahasa Inggeris bagi kategori berikut:

Kategori baru untuk 2023 akan mengiktiraf Kepimpinan Pemikiran dalam strategi, pembangunan dan perlaksanaan sejak awal Julai 2020.

Tambahan untuk kategori baru, undian dari orang awam telah ditambah. Pemenang Anugerah Stevie dalam kategori Syarikat / Organisasi akan ditentukan oleh campuran unik undian masyarakat umum dan penilaian hakim profesional kami.

Para pemenang Anugerah Stevie Asia Pasifik akan diumumkan pada 29hb Mar. Pemenang akan diraikan dan disampaikan anugerah semasa majlis anugerah pada 27hb Mei di Hanoi, Vietnam.

Sekumpulan besar yang profesional dari serata rantau akan mengambil bahagian dalam proses penghakiman untuk menentukan para pemenang Stevie.

Beberapa organisasi yang paling inovatif di rantau Asia Pasifik telah memenangi Anugerah Stevie Asia Pasifik dalam lima tahun terakhir termasuk ABS-CBN Corporation, Cisco Systems, DHL Asia Pacific Shared Services, EventsAIR, Freelancer.com, Fuji Television Network, Inc., Google, Globe Telecom, Hana Financial Group, Hong Kong Tourism Board, HP Inc., IBM, KB Kookmin Card, KT, Megaworld Corporation, MSL China, Nasdaq, Ooredoo, PT Petrokimia Gresik, Seegene Medical Foundation, Shell Philippines Exploration B.V., Shanghai Disney Resort, Singtel, SM Supermalls, Tata Consultancy Services, Telkom Indonesia, VNPT Vinaphone Corporation, Viettel, dan banyak lagi.

Trofi Anugerah Stevie, dibuat oleh syarikat yang menghasilkan anugerah Emmy dan anugerah besar peringkat antarabangsa yang lain, ialah hadiah paling didambakan di seluruh dunia. Nama Stevie diambil daripada perkataan Stephen yang berasal daripada bahasa Greek yang bermaksud "yang dimahkotakan."

 

Perihal Anugerah Stevie
Anugerah Stevie diberikan dalam lapan buah program: Anugerah Stevie Asia Pasifik, Anugerah Stevie Jerman, The American Business Awards®, The International Business Awards®, Anugerah Stevie untuk Wanita dalam Perniagaan, Anugerah Stevie untuk Majikan Cemerlang dan Anugerah Stevie untuk Perkhidmatan Jualan & Pelanggan dan terbaru, Anugerah Stevie Timur Tengah Dan Afrika Utara. Pertandingan Anugerah Stevie menerima lebih 12,000 pencalonan setiap tahun daripada organisasi di lebih 70 buah negara. Pemberian penghargaan kepada semua jenis dan saiz organisasi dan insan-insan di belakangnya, anugerah Stevie mengiktiraf prestasi luar biasa di tempat kerja di seluruh dunia. Ketahui lebih lanjut mengenai Anugerah Stevie di www.StevieAwards.com.

- Stevie®, Anugerah Perniagaan Amerika® dan Anugerah Perniagaan Antarabangsa® adalah tanda perdagangan berdaftar Stevie Awards, Inc.

- Penaja dan rakan kongsi Anugerah Stevie Asia Pasifik 2023 termasuklah majalah adobo dan PR Newswire Asia.

Adakah anda berminat untuk menyertai Anugerah Stevie Asia Pasifik 2023?

Request the entry kit

Topics: stevie awards, The Stevie Awards, Asia-Pacific Stevie Awards, Anugerah Stevie, Anugerah Stevie Asia Pasifik

Panggilan Penyertaan Anugerah Stevie® Asia Pasifik Tahunan Kali Kesembilan

Posted by Clara Im on Tue, Nov 02, 2021 @ 01:45 AM

Satu-satunya anugerah perniagaan untuk mengiktiraf inovasi dalam perniagaan di seluruh wilayah

 

Anugerah Stevie® telah menerbitkan panggilan untuk penyertaan bagi Anugerah Stevie Asia Pasifik 2022 (tahunan kali kesembilan), satu-satunya program anugerah perniagaan untuk mengiktiraf inovasi dalam perniagaan di seluruh rantau Asia Pasifik.

47991109677_5df20702fa_c

Tarikh akhir bagi penyertaan awal ialah pada 23hb November 2021. Tarikh akhir bagi penyertaan akhir ialah 19hb Januari, 2022. Walau bagaimanapun, penyertaan lewat akan diterima sehingga 2 Mac dengan bayaran yuran kelewatan. Butiran lengkap mengenai penyertaan boleh didapati di http://Asia.StevieAwards.com.

Anugerah Stevie Asia Pasifik adalah terbuka untuk semua organisasi di 29 buah negara di rantau Asia Pasifik: Besar dan kecil, untuk keuntungan atau bukan untuk keuntungan, awam dan swasta.

Anugerah ini menumpukan usaha untuk mengiktiraf inovasi dalam semua bentuk, di mana jua ia dicapai di tempat kerja. Penyertaan akan diterima dalam lapan bahasa – Cina, Inggeris, Indonesia, Jepun, Korea, Melayu, Thai dan Vietnam – dalam kumpulan kategori anugerah yang berikut:

Kumpulan kategori baharu untuk 2022 akan mengiktiraf inovasi Media Sosial, dalam penciptaan kandungan, pengoperasian, pengurusan dan pemasaran sejak 1 Julai 2019.

Para pemenang Anugerah Stevie Asia Pasifik akan diumumkan pada 17hb April. Pemenang akan diraikan dan disampaikan anugerah semasa majlis anugerah pada 27 Mei. Sekiranya kami tidak dapat mengadakan jamuan kerana COVID-19, kami akan mengadakan majlis anugerah secara maya sebagai ganti.

Sekumpulan besar profesional dari serata rantau akan mengambil bahagian dalam proses penghakiman untuk menentukan para pemenang Stevie.

Beberapa organisasi yang paling inovatif di rantau Asia Pasifik telah memenangi Anugerah Stevie Asia Pasifik dalam lima tahun terakhir termasuk ABS-CBN Corporation, Cisco Systems, DHL Asia Pacific Shared Services, EventsAIR, Freelancer.com, Google, Great Eagle Holdings, Globe Telecom, HLC Group, Hong Kong Tourism Board, HP Inc., IBM, KEB HANA Bank, KEPCO, KT, MSLGROUP China, Ooredoo, PT Petrokimia Gresik, Singapore Power, SM Supermalls, Tata Consultancy Services, Telkom Indonesia, VNPT Vinaphone Corporation, Viettel, dan banyak lagi.

Trofi Anugerah Stevie, dibuat oleh syarikat yang menghasilkan anugerah Emmy dan anugerah besar peringkat antarabangsa yang lain, ialah hadiah paling didambakan di seluruh dunia. Nama Stevie diambil daripada perkataan Stephen yang berasal daripada bahasa Greek yang bermaksud "yang dimahkotakan."

 

Perihal Anugerah Stevie
Anugerah Stevie diberikan dalam lapan buah program: Anugerah Stevie Asia Pasifik, Anugerah Stevie Jerman, The American Business Awards®, The International Business Awards®, Anugerah Stevie untuk Wanita dalam Perniagaan, Anugerah Stevie untuk Majikan Cemerlang dan Anugerah Stevie untuk Perkhidmatan Jualan & Pelanggan dan terbaru, Anugerah Stevie Timur Tengah Dan Afrika Utara. Pertandingan Anugerah Stevie menerima lebih 12,000 pencalonan setiap tahun daripada organisasi di lebih 70 buah negara. Memberikan penghargaan kepada semua jenis dan saiz organisasi dan insan-insan di belakangnya, anugerah Stevie mengiktiraf prestasi luar biasa di tempat kerja di seluruh dunia. Ketahui lebih lanjut mengenai Anugerah Stevie di www.StevieAwards.com.

 

- Stevie®, Anugerah Perniagaan Amerika® dan Anugerah Perniagaan Antarabangsa® adalah tanda perdagangan berdaftar Stevie Awards, Inc.

- Penaja dan rakan kongsi Anugerah Stevie Asia Pasifik 2022 termasuklah majalah adobo dan PR Newswire Asia.

 

Topics: Anugerah Stevie, Anugerah Stevie Asia Pasifik

Panggilan Penyertaan Anugerah Stevie® Asia Pasifik Tahunan Kali Kelapan

Posted by Clara Im on Mon, Nov 02, 2020 @ 01:35 AM

Anugerah Stevie® telah menerbitkan panggilan untuk penyertaan bagi Anugerah Stevie Asia Pasifik 2021 (tahunan kali kelapan), satu-satunya program anugerah perniagaan untuk mengiktiraf inovasi dalam perniagaan di seluruh rantau Asia Pasifik.

 

47991141393_2b674462e9_c

Tarikh akhir bagi penyertaan awal ialah pada 18hb November 2020. Tarikh akhir bagi penyertaan akhir ialah 3hb Februari, 2021. Walau bagaimanapun, penyertaan lewat akan diterima sehingga 3 Mac dengan bayaran yuran kelewatan. Butiran lengkap mengenai penyertaan boleh didapati di http://Asia.StevieAwards.com.

Anugerah Stevie Asia Pasifik adalah terbuka untuk semua organisasi di 29 buah negara di rantau Asia Pasifik: Besar dan kecil, untuk keuntungan atau bukan untuk keuntungan, awam dan swasta.

Anugerah ini menumpukan usaha untuk mengiktiraf inovasi dalam semua bentuk, di mana jua ia dicapai di tempat kerja. Penyertaan akan diterima dalam lapan bahasa Cina, Inggeris, Indonesia, Jepun, Korea, Melayu, Thai dan Vietnam dalam kumpulan kategori anugerah yang berikut:

  • Anugerah Laporan Tahunan & Anugerah Penerbitan Lain
  • Anugerah Syarikat/Organisasi
  • Anugerah Komunikasi Korporat, Perhubungan Pelabur & Perhubungan Awam
  • Anugerah Perkhidmatan Pelanggan
  • Anugerah Sumber Manusia
  • Anugerah Teknologi Maklumat
  • Anugerah Pengurusan
  • Anugerah Marketing
  • Anugerah Produk Baru
  • Anugerah Video
  • Anugerah Laman Web dan Anugerah Aplikasi Telefon Pintar dan Tablet
    …dan banyak lagi

Kumpulan kategori baru untuk tahun 2021 merangkumi Kategori Pencapaian untuk mengiktiraf pencapaian yang unik dan inovatif yang pelbagai jenis di tempat kerja, dan Kategori Respon terhadap COVID-19 yang diwujudkan untuk menghargai sumbangan individu, kumpulan, dan organisasi yang telah bekerja keras dengan beraninya selama beberapa bulan kebelakangan demi memastikan kita semua selamat, sihat, tetap mampu bekerja, dan sedia maklum .

Para pemenang Anugerah Stevie Asia Pasifik akan diumumkan pada 8hb April. Para pemenang akan diraikan dan diberi anugerah di bankuet gala pada 28hb Mei (mengikut garis panduan keselamatan yang dibenarkan) di Hanoi, Vietnam.

Sekumpulan besar profesional dari serata rantau akan mengambil bahagian dalam proses penghakiman untuk menentukan para pemenang Stevie.

Beberapa organisasi yang paling inovatif di rantau Asia Pasifik telah memenangi Asia-Pacific Stevie Awards dalam lima tahun terakhir termasuk ABS-CBN Global, Cisco Systems, Delta Air Lines, Dentsu, DHL Express International (Thailand) Ltd., EventsAIR, Freelancer. com, Google, Great Eagle Holdings, Globe Telecom, HLC Group, Lembaga Pelancongan Hong Kong, HP Inc., KEB HANA Bank, KEPCO, KT, MSLGROUP China, Ooredoo, PT Petrokimia Gresik, Seoul Metropolitan Government, Singapore Power, SM Supermalls, Sony, Strategic Public Relations Group Limited, Telkom Indonesia, VNPT Vinaphone Corporation, Viettel, Xiaomi, dan banyak lagi.

Trofi Anugerah Stevie, dibuat oleh syarikat yang menghasilkan anugerah Emmy dan anugerah besar peringkat antarabangsa yang lain, ialah hadiah paling didambakan di seluruh dunia. Nama Stevie diambil daripada perkataan Stephen yang berasal daripada bahasa Greek yang bermaksud "yang dimahkotakan."

 

Perihal Anugerah Stevie
Anugerah Stevie diberikan dalam lapan buah program: Anugerah Stevie Asia Pasifik, Anugerah Stevie Jerman, The American Business Awards®, The International Business Awards®, Anugerah Stevie untuk Wanita dalam Perniagaan, Anugerah Stevie untuk Majikan Cemerlang dan Anugerah Stevie untuk Perkhidmatan Jualan & Pelanggan dan terbaru, Anugerah Stevie Timur Tengah Dan Afrika Utara. Pertandingan Anugerah Stevie menerima lebih 12,000 pencalonan setiap tahun daripada organisasi di lebih 70 buah negara. Memberikan penghargaan kepada semua jenis dan saiz organisasi dan insan-insan di belakangnya, anugerah Stevie mengiktiraf prestasi luar biasa di tempat kerja di seluruh dunia. Ketahui lebih lanjut mengenai Anugerah Stevie di www.StevieAwards.com.

- Stevie®, Anugerah Perniagaan Amerika® dan Anugerah Perniagaan Antarabangsa® adalah tanda perdagangan berdaftar Stevie Awards, Inc.

- Penaja dan rakan kongsi Anugerah Stevie Asia Pasifik 2021 termasuklah majalah adobo dan PR Newswire Asia.

Topics: Asia-Pacific Stevie Awards, Anugerah Stevie Asia Pasifik

Anugerah Stevie® Asia Pasifik Tahunan Kali Ketujuh

Posted by Clara Im on Tue, Nov 05, 2019 @ 07:23 AM

Anugerah Stevie® telah menerbitkan panggilan untuk penyertaan bagi Anugerah Stevie Asia Pasifik 2020 (tahunan kali ketujuh), satu-satunya program anugerah perniagaan untuk mengiktiraf inovasi dalam perniagaan di seluruh rantau Asia Pasifik.

APSA_graphic_edit-1-1

Tarikh akhir bagi penyertaan awal ialah 27 November. Tarikh akhir bagi penyertaan akhir ialah 6hb Februari, 2020. Walau bagaimanapun, penyertaan lewat akan diterima sehingga 4 Mac dengan bayaran yuran kelewatan. Butiran lengkap mengenai penyertaan boleh didapati di http://Asia.StevieAwards.com.

Anugerah Stevie Asia Pasifik adalah terbuka untuk semua organisasi di 29 buah negara di rantau Asia Pasifik: Besar dan kecil, untuk keuntungan atau bukan untuk keuntungan, awam dan swasta.

Anugerah ini menumpukan usaha untuk mengiktiraf inovasi dalam semua bentuk, di mana jua ia dicapai di tempat kerja. Penyertaan akan diterima dalam lapan bahasa – Cina, Inggeris, Indonesia, Jepun, Korea, Melayu, Thai dan Vietnam – dalam kumpulan kategori anugerah yang berikut:

Kategori baharu bagi anugerah yang diperkenalkan untuk tahun 2020 termasuk Anugerah Kategori Video seperti Anugerah untuk Inovasi dalam Video hiburan berjenama, Anugerah untuk Inovasi dalam Video sebab yang berkaitan, Anugerah untuk Inovasi dalam Video Tanggungjawab Korporat Sosial (CSR), Anugerah untuk Inovasi dalam Video Gaya Hidup dan banyak lagi.

Para pemenang Anugerah Stevie Asia Pasifik akan diumumkan pada 8hb April. Para pemenang akan diraikan dan diberikan anugerah mereka semasa bankuet gala pada 29hb Mei di Hanoi, Vietnam.

Sekumpulan besar profesional dari serata rantau akan mengambil bahagian dalam proses penghakiman untuk menentukan para pemenang Stevie.

Beberapa organisasi paling inovatif di rantau Asia Pasifik yang telah memenangi Anugerah Stevie Asia Pasifik sepanjang lima tahun yang lalu termasuklah ABS-CBN Corporation, Pusat Penyelidikan Kesihatan Bangkok, Cisco Systems, Delta Air Lines, Dentsu, DHL Express International (thailand) Ltd., Freelancer.com, GE Indonesia, Globe Telecom, Hong Kong Tourism Board, KEB HANA Bank, KEPCO, KT, Huawei, Maras Group, MetLife Asia Ltd., MSLGROUP China, Ooredoo, PT Petrokimia Gresik, Samsung, Kerajaan Metropolitan Seoul, Singapore Power, Sony, Strategic Public Relations Group Limited, Telkom Indonesia, VNPT Vinaphone Corporation, Viettel, Xiaomi, dan banyak lagi.

Trofi Anugerah Stevie, dibuat oleh syarikat yang menghasilkan anugerah Emmy dan anugerah besar peringkat antarabangsa yang lain, ialah hadiah paling didambakan di seluruh dunia. Nama Stevie diambil daripada perkataan Stephen yang berasal daripada bahasa Greek yang bermaksud "yang dimahkotakan."

Perihal Anugerah Stevie
Anugerah Stevie diberikan dalam lapan buah program: Anugerah Stevie Asia Pasifik, Anugerah Stevie Jerman, The American Business Awards®, The International Business Awards®, Anugerah Stevie untuk Wanita dalam Perniagaan, Anugerah Stevie untuk Majikan Cemerlang dan Anugerah Stevie untuk Perkhidmatan Jualan & Pelanggan dan terbaru, Anugerah Stevie Timur Tengah. Pertandingan Anugerah Stevie menerima lebih 12,000 pencalonan setiap tahun daripada organisasi di lebih 70 buah negara. Memberikan penghargaan kepada semua jenis dan saiz organisasi dan insan-insan di belakangnya, anugerah Stevie mengiktiraf prestasi luar biasa di tempat kerja di seluruh dunia. Ketahui lebih lanjut mengenai Anugerah Stevie di www.StevieAwards.com.

Stevie®, The American Business Awards® dan The International Business Awards® ialah tanda dagangan berdaftar bagi Stevie Awards, Inc.

Topics: business awards, The Stevie Awards, Asia-Pacific Stevie Awards, Anugerah Stevie, Anugerah Stevie Asia Pasifik